وضعیت کاراکترها #
- Rover
- Yang Yang
- Quishi
- Baer

سوال جواب #
- در بخش 2.5 به جاسازی ساختار و اینترفیس میپردازیم.
- در بخش 2.6 به مدیریت خطاها در زبان گو میپردازیم و برسی میکنیم که چه ویژگیهایی دارد.
- 2.7 تفاوت castin با conversion را آموزش میدهیم.
نقل قول #
به نقل از رابرت گریزمر که یکی از توسعه دهنده های اصلی زبان برنامه نویسی گو می باشد در خصوص کانال ها می گوید : با برقراری ارتباط حافظه را به اشتراک بزارید ولی با اشتراک گذاری حافظه ارتباط برقرار نکنید.
[x] [x]
1package main // نام پکیج فایل سورس را مشخص می کند
2
3// تابع main اولین نقطه شروع اجرای کد شما می باشد که در این تابع سایر موارد تعریف می شود.
4func main() {
5 var num = 100
6 x, y := StatRandomNumbers(num)
7}
جدول #
| اعداد | المنت یک | 2المنت دوم | المنت سوم | المنت چهارم | المنت پنجم |
|---|---|---|---|---|---|
| یصیت | شخصیت | خ صیت | خصیت | شخصیت | شخصیت |
| د و | شخصیت | شخصیت | خصیت | شخصیت | شخصیت |
| سسسه | سشسشس | ش شش | ش شش | شخصیت | ییییی |
| ش ش | شخصیت | شصیت | شخصیت | شش | ty pe |
| پن ج | شخصیت | شخصیت | شصیت | شخصیت | شخصیت |
هایلایت
highlight.go
ایتالیک ایتالیک دوم بولد
- لیست یک
- لیست دوم
- لیست سوم
بخش یا سکشن #
دکمه ها #
دکمهستون ها #
جزییات یا اکاردیون عمودی #
عنوان
محتوای مارکداون #
لورم ایپسوم…
عنوان دوم
محتوای مارکداون #
لورم ایپسوم…
بسط دادن یا اکسپند یا اکاردیون عمودی سریع #
راهنما یا هینت اطلاعات سبز ابی قرمز #
محتوای مارکداون
لورم ایپسوم متن لورم ایپسوم متن لورم ایپسوم متن لورم ایپسوم متن
محتوای مارکداون
لورم ایپسوم متن لورم ایپسوم متن لورم ایپسوم متن لورم ایپسوم متن
محتوای مارکداون
لورم ایپسوم متن لورم ایپسوم متن لورم ایپسوم متن لورمنوت هینت ایپسوم متن
تب ها یا اکاردیون افقی #
رفرنس ها #
- رفرنس[1]